José María Calatayud Sánchez co DI 18164080z e enderezo para os efectos de notificación no Pazo de María Pita, locais sindicais da CIG, na súa condición de secretario da sección sindical da CIG no concello da Coruña

MANIFESTA:

Que no pasado 31 de xaneiro de 2019, publicaronse na páxina web do Concello da Coruña na súa sección de selección de persoal as seguintes convocatorias:

• PRAZA DE TÉCNICO/A EXPERTO/A EN COACHING LABORAL PARA O PROXECTO “CORUÑA SUMA”
  • PRAZA DE COORDINACIÓN XERAL DO PROXECTO “CORUÑA SUMA”

Que no apartado dos requisitos esixidos figuran Masters, Posgrados ou Cursos Especialización en Coaching e  Igualdade respectivamente, cando deberían formar parte no apartado de méritos.

Que descoñecemos as funcións que teran estos profesionais do programa SUMA

Polo anteriormente exposto:

SOLICITO:

Que se elimine como requisito esixido os  Masters, Posgrados ou Cursos Especialización que figuran nas devanditas convocatorias.

Que se nos acheguen as funcións das prazas de convocadas pertencentes ao proxecto CORUÑA SUMA.

A Coruña a  4  de febreiro de 2019

SR. ALCALDE DO CONCELLO DA CORUÑA