"El sistema de horarios y trabajo del cuerpo de la policía local de A Coruña, establece claramente que los servicios de los fines de semana quedan tan reducidos que se hace necesario aplicar un criterio restrictivo para la concesión de permisos y licencias dichos días. Para compensar y cubrir necesidades de libranza esos días establece que se podrán autorizar en mayor medida los cambios de libranza entre compañeros.
Todo ello en base a que se descansan más fines de semana que se trabajan y por lo tanto, los que toca trabajar hay que acudir, salvo que las necesidades del servicio lo permitan. Y este es el criterio desde siempre y en policía local siempre se ha asumido porque este era el espiritu del acuerdo.
En todo caso, los motivos excepcionales siempre son atendidos: asistencia a bodas, cumpleaños, funerales, viajes extraordinarios, atender familiar, etc.
 
Ya en el año 2008, que éramos sobre 60 policías mas en la plantilla se preveía esto, hoy con 60 menos, los agentes que quedan para cubrir los fines de semana son menos y por lo tanto el servicio queda mas reducido y cada vez los servicios considerados como "mínimos" están mas recortados.
Además no es de recibo que por ejemplo a día de hoy en el turno de tarde todos los fines de semana por las tardes se nombres refuerzos con servicios extraordinarios y simultáneamente se den  días libres porque habría que acrecer mas los refuerzos extras y lo mismo respecto a los refuerzos habituales que se nombran para atender eventos como futbol del deportivo, carreras, pruebas deportivas, eventos festivos, manifestaciones, etc., si concediésemos mas días libres habría que acrecer mas los refuerzos.
 
En todo caso, todos los días que se piden como libres sean por asuntos propios u por otros motivos (en policía local como trabajan a turnos se obtienen días libres por más motivos, por ejemplo: los días de compensación del propio sistema de horarios y trabajo, por asistencia a juicios, por asistencia a cursos, por acumulación de horas por salir tarde, etc.), si se deniegan se van arrastrando y no caducan, pudiendo disfrutarlos fuera de los plazos indicados, siempre que acrediten que los han pedido en plazo y se les denegaron por necesidades del servicio. 
 
En conclusión, siempre que los dias libres por permisos u otros motivos, se denieguen por necesidades del servicio (normalmente en fines de semana) que ya saben que es normal que se denieguen porque solemos pedir refuerzo con servicios extras, no así por la semana que es cuando deberían pedirlos y lo saben, pues NO LES CADUCAN y los pueden pedir fuera de plazo, siempre lo mas pronto  que puedan y si se les siguen denegando los siguen arrastrando SIN CADUCAR.
 
SISTEMA DE HORARIOS Y TRABAJO DEL CUERPO DE LA POLICIA LOCAL DE A CORUÑA
 
3. FINS DE SEMANA E FESTIVOS.
Tendo en conta os parámetros expostos nos puntos anteriores, as características socio-policiais da cidade da Coruña, as diferentes actividades que nela se levan a cabo, as funcións dos Corpos da Policía Local, e as demandas da cidadanía sobre seguridade, os servizos ordinarios do Corpo da Policía Local estruturaranse, segundo se indicou, para cubrir preferentemente aqueles días e quendas de servizo que requiren uns maiores niveis de presenza e de prevención, conxugando o anterior cun mínimo de intervención e de resposta ante as incidencias e tarefas.
Por iso, as quendas de servizos diúrnos adaptaranse cara unha maior proporción nas quendas de mañá e de tarde, de luns a venres, que nas fins de semana. Mención aparte merece a quenda do servizo de noite, para a cal se prevén un persoal e un horario específico, dada a especial incidencia das fins de semana na mesma.
Como compensación polo traballo realizado nas quendas de servizo do sistema diúrno, no cal se realizan máis de cinco días seguidos, reducirase o servizo ordinario nos días festivos ao 50%, sempre que se cubran os servizos mínimos necesarios, cun total de cinco días anuais por funcionario/a. Os servizos mínimos habituais serán os establecidos como tales para a fin de semana (sábado e domingo). Os festivos que non poidan ser gozados por razón de servizo (debido a causas sobrevidas ou a servizos e dispositivos extraordinarios) poderán ser solicitados polo mesmo sistema aplicable aos permisos de asuntos particulares dentro do ano natural.
Tendo en conta que para as fins de semana se dispuxo un servizo reducidofaise necesario aplicar un criterio restritivo para a concesión de permisos e licenzas nos devanditos días.
Ao estar máis restrinxida a concesión de permisos e licenzas nas fins de semana e, segundo o caso, en días festivos, dado que o número de patrullas e servizos é menor, poderanse autorizar, en maior medida, cambios puntuais de quendas e servizos ao persoal que o solicite, previa solicitude de ambos/as os/as interesados/as, realizada coa antelación suficiente, e sempre que o cambio permita a realización das funcións policiais correspondentes polo persoal que cambia a quenda de traballo, segundo se expón no punto seguinte.
Antes do inicio de cada ano natural se programará e publicará a previsión de servizos/libranzas de días festivos que corresponda gozar en cada unidade para o ano seguinte. Nesta previsión procurarase a alternancia e a repartición proporcional de libranzas en días festivos, atendendo á especial consideración de determinadas festividades como son as de Nadal e Semana Santa."